Concert Benèfic per al Centre d’Acollida S.F. d’Assís de Palma
L’Associació Cultural El Rebrot té el plaer de convidar-vos al Concert Benèfic en favor del Centre d’acollida Sant Francesc d’Assís de Palma, que tindrà lloc el proper dissabte 29 de Novembre, a l’Auditori de Bellreguard.
Fa uns mesos la gent del Rebrot vam visitar el Centre d’acollida Sant Francesc d’Assís de Palma, més conegut com “Els frares de Palma” i vam poder descobrir la gran tasca que fan amb els més necessitats, amb aquells que no tenen res ni a ningú. Som conscients de la gran quantitat de gent que col·labora amb aquest centre i nosaltres no volíem ser menys, per això el concert solidari d’enguany el destinarem a ells,
És una bona ocasió per a escoltar de nou el meravellós concert que estem preparant i al mateix temps col·laborar amb el centre. L’entrada són 5€ i també disposem de fila 0.
Com sempre, us demanem la vostra col·laboració en la difusió de l’acte i us convidem a compartir l’event.
Les persones acollides a la residència, són derivats a ella des de Càritas, serveis socials municipals i hospitals on han esgotat el seu temps d’estada clínica. En moltes ocasions, els acollits no tenen llar on passar el període de convalescència fora de l’hospital ni a ningú que els atengua.
Les dependències han estat construïdes “íntegrament mitjançant donatius de nombrosos particulars de la zona”. No demanen donatius ni subvencions, ja que, segons el seu ordre, només s’admeten les ajudes que els arriben a iniciativa dels propis benefactors.
La importància d’aquest centre d’acollida, són els voluntaris de la comarca que sense la seva ajuda no seria possible dur endavant aquesta missió.
Més informació en el següent enllaç:
INFO COVID-19
Projecte Flabiol Valencià
Pòxims esdeveniments
No hi ha esdeveniments programats en aquest moment.
Xarxes Socials
Col·laboradors de la Federació
Cercar
Programacions
Xirimita
- I CONCURS DE COMPOSICIÓ “JOAN BLASCO”
- —V Premi de Composició per a Dolçaina i Piano Villa d’Ondara—
- Lluís Avellá mes que un mestre
- 2n CONCURS DE COMPOSICIÓ JOAN ANTONI MARTÍNEZ I MARTÍNEZ
- DECRET 7/2021, de 25 de febrer, Actualització de les mesures de limitació de la permanència de grups de persones en espais públics i privats i de limitació de la mobilitat, fins al 14 de març
- Noves mesures des del dia 7 de Gener fins al 31 de Gener.
- Mesures fins al 15 de gener de 2021
- Inauguració del nou canal de YouTube FVDiT
- Retrobem 2020
- FolkaSagunt 2020 “…les músiques i els romanços..”