Comunicat Junta Directiva FVDiT

Comunicat de la Junta Directiva de la Federació Valenciana de Dolçainers i Tabaleters referent a la implantació de les EESS de Dolçaina al Conservatori Superior de València.

La FVDiT recolza i recolzarà sempre els interessos de TOTES les persones que formen part de les nostres associacions federades, oberta a totes les sensibilitats, i sense discriminació, ni favoritisme. Aquesta federació estarà sempre oberta a noves associacions del món de la dolçaina i tabal i a la participació del funcionament intern de la mateixa d’acord amb els seus estatuts.

La posició de la FVDiT en la implantació dels EESS de dolçaina, ha estat consensuada per totes les persones que formen la seua junta directiva. La premisa bàsica ha estat no condicionar de cap forma el procediment que l’administració trie per seleccionar el personal encarregat de dita implantació; i el recolzament absolut a l’itinerari desenvolupat per Xavier Richart i Jordi Reig.

Comunicat FVDiT EESS Dolçaina

22 de juliol de 2018 | 2:55 pm Xirimita Comentaris tancats a Comunicat Junta Directiva FVDiT

Xarxes Socials

twitter Facebook

Col·laboradors de la Federació

aliaga np paco-besso paco-escudero
els-bessons

BASE DADES GRUPS

Cercar

Calendari

juliol 2018
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« juny   ag. »